Yeni Yayınlar

recent

Minecraft 1.19 Mob Oylamasını Kim Kazandı

 Bildiğiniz gibi minecraft her yıl oyuna oylama ile yeni bir mob ekliyor.

Bu yılın oylaması dündü ve ben bunu kaçırdım tamamen unutmuşum.

Dün yapılan yayının tekrarını izledim ve kazanan mobun Allay olduğunu öğrendim.

Allay sizin ona  verdiğiniz itemların (eşyaların) benzerlerini toplayarak yakındaki müzik kutularının yanına bırakıyor herkez buna bir çeşit item çoğaltıcı gözüyle baksada müzik kutularının olduğu yerler bunların yuvası olabilir ve yuvalarını korumak isteyeceklerdir.



Allay sizce nasıl bir canlı olacak?

İstediğimiz Eşyaları çoğaltabilecek miyiz?

Sen hangi bobun kazanmasını isterdin?

Bu sorular hakkındaki düşüncelerinizi yorumlar kısmına bekliyorum.

Yeni yayınlardan haberdar olmak için sitemize abone ol yada discord sunucumuza gel.



1 yorum:

  1. Bence boyutu küçük olur ve oyunun gidişatını etkilemez.

    YanıtlaSil